Menu

Grupa NDG

Lider w branży outsourcingu

Zadzwoń

89 615 33 40

Aktualności

Aktualne informacje. Istotne dla każdego przedstawiciela handlowego, medycznego i farmaceutycznego.

Sportowa karta, usługi konsjerża, masaże – to tylko nieliczne z benefitów, które firmy zapewniają swoim pracownikom, aby wyróżnić się na tle pozostałych przedsiębiorstw. Czy dzisiejsza walka o pracownika sięgnęła szczytu?

Firmy przeznaczają coraz więcej pieniędzy na świadczenia pozapłacowe. W perspektywie roku, kwota na ten cel wzrosła o prawie 500 mln złotych – jak podaje “Rzeczpospolita”. To wszystko skutek zwiększenia się grupy pracodawców, którzy na benefity dla jednego pracownika przeznaczają aż 4 tys. zł w ciągu roku. Takie wydatki dotykają głównie branży nowych mediów czy IT, gdzie zapotrzebowanie na pracowników jest ogromne. Dodatki w postaci kart na siłownię czy rozszerzonych pakietów opieki medycznej są już standardem, więc poszukując nowych, a przede wszystkim oryginalnych rozwiązań firmy oferują np. darmowe bary piwne czy pomoc przy domowych obowiązkach.

Businessinsider.pl dotarło do badań Hays Poland, gdzie zauważamy, że ponad połowa pracowników oczekuje elastycznych godzin pracy i lepszych pakietów opieki medycznej. Kolejnymi pożądanymi benefitami są dofinansowania edukacyjne (47%), karty sportowe (42%), służbowy samochód (36%).

Widzimy, że pracownicy oczekują czegoś więcej niż comiesięcznej wypłaty. Dodatki, które oferuje pracodawca mogą przyciągać uwagę, a nawet być decydujące w momencie wyboru pracy.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz TUTAJ