Menu

Grupa NDG

Lider w branży outsourcingu

Zadzwoń

89 615 33 40

Oferty pracy

Dołącz do grona przedstawicieli Grupy NDG i pracuj z największymi markami w branży medycznej, farmaceutycznej i FMCG.

poszukujemy osób na stanowisko:


Medical ACUVUE® Account Manager (MAAM)
(Teren pracy: Wrocław, Katowice, Kraków, Częstochowa)


Kluczową rolą MAAM będzie pozyskiwanie nowych konsumentów produktów Johnson&Johnson Vision (soczewki kontaktowe ACUVUE®, płyny do pielęgnacji soczewek i krople do oczu) poprzez odwiedzenie i przeszkolenie okulistów, optometrystów, kierowników i optyków zgodnie z wizją, misją i strategią firmy.

Zakres obowiązków:

  • Nawiązywanie nowych kontaktów i zarządzanie bieżącą współpracą z klinikami, centrami medycznymi, szpitalami i sklepami optycznymi w regionie MAAM.
  • Budowanie i rozwijanie długoterminowej współpracy z Eye Health Professionals (ECP) oraz pozostałymi decydentami w zakresie zwiększenia rekomendacji produktów Johnson & Johnson Vision.
  • Planowanie pracy, segmentacja ECPs i klientów oraz raportowanie zgodne z obowiązującą polityką firmy.
  • Organizowanie seminariów i szkoleń w celu demonstracji i zastosowania produktów Johnson&Johnson Vision.
  • Udział w kongresach i sympozjach naukowych.
  • Wprowadzanie nowych produktów wśród ECPs i innych decydentów w regionie MAAM.
  • Przygotowanie oraz wdrażanie planów biznesowych u klientów aby zapewnić realizację celów w regionie MAAM’a.
  • Zarządzanie budżetem marketingowym zgodnie z procedurami firmy.
  • Zarządzanie soczewkami diagnostycznymi (uzupełnianie zestawu diagnostycznego) i materiałami konsumenckimi.
  • Przestrzeganie wewnętrznych procedur i polityk firmy, szczególnie w zakresie zgodności i uczciwości biznesowej.
  • Raportowanie wyników do kierownictwa wyższego szczebla zgodnego ze standardami firmy.
  • Koordynowanie i przeprowadzanie analiz rynkowych oraz konkurencji.
  • Udział w cyklicznych spotkaniach firmy oraz współpraca ze wszystkimi działami w celu realizacji strategii firmy.

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe.
  • Min. roczne doświadczenie na stanowisku Przedstawiciela Medycznego.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
  • Obsługa pakietu Microsoft: Word, Excel, PowerPoint, Outlook.
  • Gotowość do częstych podróży służbowych – teren pracy to połowa Polski.
  • Bardzo dobra umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientami oraz współpracy w zespole.
  • Doświadczenie w branży farmaceutycznej lub optycznej (wiedza w zakresie optometrii) będzie dodatkowym atutem.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: rekrutacja@ndg.com.pl.

Do oferty proszę dołączyć oświadczenie: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883 z późn. zm.). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Informujemy, że Administratorem danych jest NDG Medical Sp. z o.o. z siedzibą w Olsztynie, przy ul. Limbowej 1. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.