Menu

Grupa NDG

Lider w branży outsourcingu

Zadzwoń

89 615 33 40

Aktualności

Aktualne informacje. Istotne dla każdego przedstawiciela handlowego, medycznego i farmaceutycznego.

Centralna Baza Ofert Pracy to oficjalny rządowy serwis internetowy publikujący oferty pracy. Portal wciąż jest rozwijany – właśnie pojawiła się nowa zakładka, stworzona z myślą o pracodawcach.

Dotychczas Centralna Baza Ofert Pracy posiadała dwie zakładki: „Oferty pracy, staże i praktyki” oraz „Kalendarz targów, giełd i szkoleń”. Obie powstały z myślą o osobach poszukujących pracy.

Teraz twórcy rządowego portalu ułatwiają pracodawcom odnalezienie przyszłych pracowników. Na stronie pojawiła się nowa zakładka „Wyszukiwanie pracowników”. Pozwala na przeszukiwanie bazy osób bezrobotnych i poszukujących pracy, zarejestrowanych w urzędach pracy w Polsce.

Pracodawca może wyszukiwać dane na dwa różne sposoby:

  • Według kryterium zawodu i/lub lokalizacji – z poziomu baneru u samej góry strony www;
  • Według wybranego kryterium (zawód, predyspozycje, lokalizacja, język obcy, poziom i typ wykształcenia, kierunek studiów, wynagrodzenie minimalne, staż pracy w zawodzie oraz ogółem) – z poziomu bocznego menu po lewej stronie serwisu.

Pracodawcy dzięki tej funkcjonalności mogą pozyskać dane, które pozwolą na określenie, w których urzędach zarejestrowanych jest najwięcej osób spełniających ich wymagania. Przygotowywane na podstawie tych informacji oferty pracy będą bardziej sprecyzowane i przekazywane będą do realizacji w odpowiednich urzędach.

Jesteś pracodawcą i szukasz pracowników? Zajrzyj na http://oferty.praca.gov.pl i przetestuj nową funkcjonalność serwisu.