Menu

Grupa NDG

Lider w branży outsourcingu

Zadzwoń

89 615 33 40

Aktualności

Aktualne informacje. Istotne dla każdego przedstawiciela handlowego, medycznego i farmaceutycznego.

Z raportu „Sky High Economics” wynika, że linie lotnicze zmuszone będą dostosować się do potrzeb najmłodszego pokolenia, które do 2028 r. ma odpowiadać za średnio 1,2 mld lotów rocznie.

Pokoleniem Z nazywa się osoby urodzone od 1995 roku, które dorastając w okresie cyfryzacji, przyzwyczaiły są do bycia online przez całą dobę niezależnie od warunków. Stanowią one 27% populacji świata oraz 1/5 polskiego społeczeństwa, co daje przewoźnikom pole do popisu w oferowanych udogodnieniach – w końcu gra toczy się o 33 miliardy dolarów.

Aż 87% podróżujących „zetek” nie korzysta z programów lojalnościowych żadnej linii lotniczej, co przekłada się na znacznie mniejsze przywiązanie do danego przewoźnika niż w przypadku starszych pasażerów generujących aż połowę przychodów, choć stanowią jedynie 13% klientów.

Według ekspertów London School of Economics and Political Science oraz Inmarsatu rynki przejmowane wskutek adaptacji do potrzeb młodych pasażerów wynosi 33 miliardy dolarów, a jego wartość w kolejnych latach ma tylko wzrosnąć. Kamieniem milowym miałoby być udostępnianie szybkiego internetu na pokładach samolotów.

Kto wie, jakie udogodnienia towarzyszyć będą podniebnym rejsom w najbliższej przyszłości.