Menu

Grupa NDG

Lider w branży outsourcingu

Zadzwoń

89 615 33 40

Aktualności

Aktualne informacje. Istotne dla każdego przedstawiciela handlowego, medycznego i farmaceutycznego.

Jak wynika z raportu „Wizerunek usług outsourcingu sił sprzedaży w Polsce” wiedza przedsiębiorców na temat outsourcingu sił sprzedaży jest dość pobieżna, a wśród właścicieli firm i pracowników krąży wiele nieprawdziwych informacji, zarówno na poziomie zakresu samej usługi, jak i warunków współpracy.

Przed podmiotami z branży outsourcingu sił sprzedaży jest jeszcze wiele do zrobienia w zakresie komunikacji z rynkiem.
Odczuwalny trend, zgodnie z którym stale rośnie świadomość przedsiębiorców z korzyści płynących z outsourcingu, jest tym, czego potrzeba branży i co przyczyni się do jej dalszego wzrostu.

Najważniejsze trendy w branży outsourcingu sił sprzedaży to:

  • Oszczędności finansowe dla firm, które korzystają z outsourcingu sprzedaży, mogą sięgnąć nawet 30%,
  • Zewnętrzne siły sprzedaży działają na tych samych zasadach co etatowi pracownicy,
  • Outsourcing sił sprzedaży to zarówno projekty czasowe, jak i stałe. Coraz większą popularnością wśród klientów cieszą się projekty czasowe, czyli sezonowe. Firmom nie opłaca się tworzyć własnych struktur na kilka miesięcy,
  • Coraz częściej można zaobserwować odchodzenie od rozliczeń prowizyjnych i modelu współpracy, w którym całe ryzyko przerzucane jest na dostawcę usług, na rzecz modelu opartego o stałe wynagrodzenie, jedynie częściowo uzależnione od realizacji założonych KPI.

Więcej na temat zmian zachodzących w branży oraz tego jak usługa outsourcingu sił sprzedaży jest postrzegana przez pracodawców, pracowników i media można znaleźć w naszym raporcie.